Sunday 17 July 2011

mAcAm2 adE kaLi nie.. hee :))

keep ur smile :))

M0nink!! *dgn senyuman yg memikat
Ary nie aku bgn agak awl..tp,bgn awl un b0san gak..
Parents aku da g kje n adik2 lak da g menimba ilmu ;)
B0san weyh.. L

Smlm aku td0 agak awl..lam pkul2 pg lar..
Ehem2..awl lar tuh bg aku lau tyme2 duk umh nie..hehe
Ble lagi nk td0 lwt smate-mate tuk Faceb0ok kn??
6t da kne face the b0ok lak.. :’)

Aku xnk serabut kn pale aku ngn hal2 xpnting..
Nk f0kus pd study nie..
Aku da xnk maen2 cam SPM dlu..
Nyesal weyh.. O.o”

Sgt2 memberi effect pd future aku lar..
Yelah..stakat 5A jep..
Lau dak laki,xpe k0t..lau gurl agak ssh lar..
Berat sblh t0l kerajaan nie..
Asyik2 bg keutamaan pd b0ys..xaci3 T.T

So, lps nie SYUHADA da xleh men2..kne syez sket..
0pss..sket jep??0ke2..agak byk lar. . . .

K r..nk mandi dlu..busuk lg nie..
6t mak blik nk bwk g ‘ziarah’ t0k sdare aku yg dh kembali ke rahmatullah awl pg td..sm0ge r0h beliau dicucuri rahmat..
AL-FATIHAH ~.~


No comments:

Post a Comment